fredag 31 december 2010


                                                   OCH SKITFISKE

2 kommentarer:

  1. Hej och god fortsättning!

    Vet att det här kanske inte hör till ämnet "fiske" men man kan säga att jag har fått bottennapp. Det är några Zigenare som har stulit mina fladen-drag. Dem tros hålla till vid stubbkärr en bit ifrån dig så ifall du hör eller något får du gärna säga till?

    Hälsningar/Robin

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Och hoppas Januari hitills varit lika bra för dig som för mig. Jag hade fel, Det visade sig vara en större familj judar som stulit mina drag, så om du inte redan dragit vapen mot fel personer så omber jag dig att rikta uppmärksamheten mot dessa istället. Senaste rykte säger att de kan befinna sig var som helst på vänern i en slags vit husbåt som de driver runt i så meddela även gärna dina fiskevänner om detta.

    Ungefär som pirater åker de runt på de grundare vattnen längs vänern och lägger till där det finns bäst och mest tillgängliga byten.

    Har även polisanmält detta men polisen ansåg jag saknade brottsrekvisit för att styrka att det skett ett brott, men det är sant.

    Hälsningar/Robin

    SvaraRadera